Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača ("NN 41/14, 110/15, 14/19") obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku u poslovnim prostrijama društva, u Otočcu na adresi Bartola Kašića 5a te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. 

Prigovor se može podnijeti i putem pošte na adresu:

GACKA d.o.o.

Bartola Kašića 5a

53220 Otočac

ili 

putem e-maila na adresu:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

ili na telefax broj: 053/ 665 218

 

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Stoga Vas molimo da u svom prigovoru navedete kontakt adresu za dostavu odgovora. 

 

Temeljem odredbe članka 22. Zakona o ZARPS-u (NN 121/16) obavještavamo Vas da je za alternativno rješavanje spora nadležan Sud časti HGK-a Zagreb, Ilica 49/II, www.hgk.hr/sud.casti.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Facebook

FB slika

VIDEO SPOT